Як вибрати матрац (ч. 2): 7 варіантів З КИМ ми його вибираємо? < Майстерня матраців GASH
Мастерская матрасов GASH FacebookYoutubeINSTAGRAM +38(067)3516001

30 Січень 2019

Як вибрати матрац (ч. 2): 7 варіантів З КИМ ми його вибираємо?Мастерская матрасов GASHМастерская матрасов GASH

Як вибрати матрац (ч. 2): 7 варіантів З КИМ ми його вибираємо?

Щоб розібратися в складі, в компонентах, в теорії жорсткості, зрозуміти чи правильна конструкція, чи підійде вона вам - доведеться витратити дні, а можливо тижні і місяці. Але навіть в цьому випадку, ви не вибираєте самостійно. Тексти, які ви читаєте - хтось написав: виробник матраців, виробник матеріалів, маркетолог великої компанії, безглуздий копірайтер. З кимось із цих людей ви в будь-якому випадку вибираєте матрац.

Так давайте ж складемо карту! Ось основні ваші партнери по вибору матраців, яких ви так чи інакше вибираєте:

1. Майстер матраців GASH

Цей варіант, безумовно ідеальний за якістю підбору вашої ідеальної жорсткості і типу матраца. Нічого зайвого ви не купите, а консультацію отримаєте - еталонну, адже майстер матраців - це людина, яка розбирається в матрацах досконально.

Майстер матраців GASH робить матраци своїми руками і знає про матеріали все. Варіантів вибору матраца з майстром GASH два:

1) На спеціальному стенді лише за годину часу ви зможете визначитися з типом матраца (пружинник / беспружинник), кількістю сторін і пирогом комфорту. Детальніше про це - тут.

2) Якщо ж можливості вибрати спиною на Конструкторі GASH немає, ми розробили детальну процедуру індивідуального підбору матраца, яка проявила свою ефективність і дає високі прогнози що матрац вам підійде ідеально. Щоб розмістити заявку на дистанційний підбір - заповніть будь ласка цю форму.

Переваги: ​​швидко, не потрібно шерстити інтернет у пошуках помилкової і непотрібної інформації, глибока консультація, відповідь на будь-яке питання, справжній професіонал, майстер з виробничою практикою в цеху, найвищу якість продукту з доказами, індивідуальний підхід і гарантія комфорту.

Недоліки: можливо буде трохи дорожче, ніж викидні фабричні пропозиції, тому що GASH використовує виключно найкращий матеріал в роботі, кращі піни, кращі пружинні блоки, кращі системи периметра, технології та чохли.

2. Дилер з багаторічним досвідом роботи, господар точки з продажу матраців

Після майстра матраців, дилер - це варіант № 2 за якістю рішення вашого питання. Дилер давно спостерігає за матрацами, працює з декількома фабриками, відстежує (хоч і не несе відповідальність) в міру можливостей відгуки по матраців, і в принципі знає які матраци точно дрек, а які нічого так собі.

У будь-якому випадку слід враховувати що дилер все одно буде тяжіти до продажу матраців, на яких фабрика дає більшу різницю в ціні.

Переваги: ​​швидше за все дешевша ціна чому GASH на викидні моделі матраців. Швидка доставка. Дрібні подарунки. Швидке, легке і приємне вирішення питання. На моделі в середньому + і преміальному сегментах матраців ціна у GASH все таки нижче.

Недоліки: зазвичай неглибоко вникає в потребіі клієнта, пропонує середнє арифметичне. Чи не відмовляється продавати відвертий дрек, якщо клієнт хоче (GASH відмовляється). Будь-які гарантійні претензії довше 2-3 місяців не приймає, це вже не його зона відповідальності, і вам доведеться стукатися в фабрику.

3. Продавець консультант в дорогому шоу-румі

Такі продавці консультанти, на жаль, на відміну від майстрів матраців і дилерів - менше підковані в матрацному питанні.

Хоч вони і забезпечені безліччю брошур і відтмуштровані філігранно і красиво відповідати на будь-які питання, дуже, ну дуууууже переконливо. І легко можуть переконати клієнта, який не хоче думати. Однак якщо копнути глибше - виявляється що на основоположні питання відповідей у ​​них немає.

Переваги: ​​якщо не хочете думати - відмінний переконливий варіант. Розкажуть безліч дивовижних речей, яким немає підтвердження з огляду на їх неіснування. Зате гарний шоу-рум.

Недоліки: вузькість знань в матрацній сфері, що написано в брошурах - те й на язиці, відсоток продажів і мотивація продати  будь-якою ціною, високоякісні тренінги для успішних продажів.

4. Консультант інтернет-магазину.

Якщо досвідчений, то швидко продасть будь-який відповідний Вам за ціною матрац впевненим голосом. Буде натискати на ті позиції, на які найбільша торговельна націнка. Чуйно прислухається, визначить - яка ціна для Вас бажана, і буде топити на той матрац, який підходить Вам за ціною. Така ефективна тактика швидкого продажу. 5 хвилин і готово! Будь-який інтернет-магазин так працює.

Власне і клієнт дзвонить в інтернет-магазин відповідний - швидше, за ціною щоб підходило, простіше, і щоб голос продавця був впевнений.

Переваги: ​​швидко, завжди дадуть те, що хочеш яку б ціну не запросив.

Недоліки: купити невідомо що, невідомо якої якості, невідомо якої жорсткості, з невідомо якою гарантією.

5. Продавець консультант на складі / в звичайному матрацному магазині.

Продаватиме по брошурі, без реального розуміння Вашої ситуації і складу продаваного матраца, завченими фразами. На багато питань ви не отримаєте чіткої відповіді. Про достовірну технічну інформацію теж можна забути.

Переваги: ​​поруч з будинком, просто і швидко, швидше за все якщо захочете - можна і дуже дешево, якість відповідна.  

6. Маркетолог великого виробника

Особисто ви з ним не зустрічаєтесь, але його вуха стирчать з будь-якого опису матраца, який ви читаєте. Він знає ваш портрет, знає ваші болі, грає на всіх ваших бажаннях - як конструктивних, так і не логічних (жадібність, хитрість, скупість). Знижки, отримати більше за менше, повітряний комфорт, розумна піна, супертехнології, наномолекул, пробіотики, Антіклещ, тільки зараз - всі ці порожні (але красиві слова) - це слова партнера, у якого ви замовляєте матрац.

Переваги: ​​офігезние емоції при покупці, почуття, що пропозиція ідеальне і від нього не можна відмовитися, супервау ефект від вигідної покупки, перші 2-3 роки дійсно все відмінно, коли має прийти розчарування - ви вже й забули де і у кого купили матрац.

Недоліки: мало технічної інформації, мало розуміння наскільки цей матрац вам підходить, і що могло б бути краще, якщо покупка в нижньому ціновому сегменті - висока ймовірність неякісної невдалої покупки.

7. Безглуздий копірайтер

Різниця між грамотним маркетологом і недолугим копірайтером невелика. Якщо маркетолог намагається зіставити розроблений матрац з портретом цільової аудиторії і "все більш-менш правильно" написати, то копірайтер пише просто від балди, але із завданням зробити красивіше, поамбіціозніше, поемоціональніше.

Чи буде відповідати тексту реальна експлуатація матраца? Це нікого не цікавить. Головне - продати, а там хоч трава не рости. Гарантію на комфорт ще ніхто не давав. А якщо і давав - то ніхто нею не користується. Народ у нас має совість.

А висновок?

Те, що зробив GASH на ринку - справжня революція. Ми переосмислили і перевернули уявлення про те, як потрібно вибирати матрац.

Ми взяли майстра матраців, який знає про матраци все - і видалили всі перепони між ним і клієнтом. Мало того, що майстер володіє всіма необхідними знаннями для організації вашого ідеального сну.

Тепер є можливість точно підібрати свій ідеальний комфорт на спеціальному конструкторі матраца і замовити індивідуальний матрац у майстра матраців (з досвідом виробництва!), Який стає Вашим сімейним фахівцем, відстежує правильність підбору, якість виробу і вирішує будь-які проблеми, які можуть виникнути в процесі сну.

Висновок простий - замовляючи матрац у GASH Ви маєте найвищі шанси отримати саме те, що Вам потрібно. Звертайтеся!